Platsbanken

I mitt jobb är det bra att ha koll på lediga tjänster/arbetsmarknaden osv. så jag hänger mycket på platsbanken.
Senaste tiden har jag känt att jag är lite... efter min tid eller vad man ska säga. Jag är alltså fädig SYV om 1 ynka pytteår. Men man skulle visst varit klar nu!
 
Här följer en liten uppräkning av lediga tjänster i Värmland senaste månaden:

* SYV på Nobelgymnasiet i Karlstad
* SYV på Älvkullegymnasiet i Karlstad
* SYV på Sundsta/Älvkullegymnasiet i Karlstad
* SYV på lärarutbildningen på KAU
* SYV på komvux och högstadiet i Grums
* SYV på grundskola i Säffle
* SYV på grundskola i Kil
 
Visst, man kan plugga heltid och jobba heltid, men jag tror inte att jag skulle orka. Och att inte få ut examen är bara dumt, för då får jag inte anställas på längre än ett år. Det är helt enkelt smartast att plugga klart först, för min del.
 
Fick i alla fall reda på att min klasskompis Cathrin fick viket på Nobel, jättekul! Hon jobbar som förskolechef i dagsläget, så hon vet ju redan att det funkar bra att jobba samtidigt. Och hon bor på Hammarö så pendlingstiden är ju lite mindre än härifrån :)
 
Vi får väl hoppas att det här dammsuger hela Värmland på SYVar, så får jag och min kära basgrupp alla jobb nästa år :)
 
//Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0