En helg i Jönköping

Det blev en jättefin helg!
 
Vi åkte på lördag morgon och det tar faktiskt bara si så där 3,5 timmar dit. Närmare än jag trodde!
 
Sedan fick vi checka in tidigt på hotellet innan vi åt lunch och gjorde oss i ordning. 14.00 var det dags för vigsel i Rogberga kyrka.
Ojojoj. Jag tror minsann att Karolina var den vackraste brud jag någonsin sett. Hon har en förmåga att verkligen stråla av glädje och hon gör allt omkring sig vackrare på något vis. Och klänningen sen! Jag har tyvärr ingen bild, men jösses alltså.
 
Fick lite flashback till vår vigsel eftersom de valt bibelord och en sång som vi också hade. Fint!
 
Det blev en underbar kväll med härliga återseenden av främst Apgare från olika skolor. Så gött! Faktiskt väldigt fint att bara vara gäst också, det är inte så ofta... ;-) Och ännu mer flashback när de hade björkstubbar som tårtställning! Det är verkligen fint. :)
 
På söndagen turistade vi lite innan vi lämnade Småland. Ganska skönt att komma hem också faktiskt.
 
Idag har jag pluggat nationalekonomi, imorgon ska jag jobba.i skolköket på Estetiska skolan.
Fint med variation ändå.
 
/Humla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0