alla dessa examinationer..

Känns som att jag knappt gör annat än att prata om examinationer och tentor, men så är det ju en stor del av mitt liv också...
 
Jag klarade politiktentan. Halleluja! Det var det vääärsta jag skrivit hittills på universitetet så tack gode Gud att jag inte behöver göra om eländet. Resten av gruppen klarade det också, väldigt skönt. Ska bli mycket intressant att få tillbaka den med feedback nästa vecka...!
 
Nu är det vetenskaplig teori och metod som gäller = B-uppsatsplanering. Var på Hammarö och möljde mer eller mindre dygnet runt onsdag och torsdag och ändå fick vi sitta heela dagen i fredags och en hel del idag. Men nu är det bara pill kvar i alla fall. i är uppe i 17 sidor med bilagor och allt tror jag... Vi tyckte det lät mycket när läraren sa att 8 sidor minst ungefär. Hur man kan få plats med allt på 8 sidor är nu för mig en gåta. Opposition nästa vecka, Hoppas det håller så vi får genomföra studie, annars blir jag tokig! .. men den ska nog vara ordentligt dålig för att vi inte ska få genomföra den. =P
 
Nu ska jag raska iväg på möte med Internationella kommittén, sen skype med Aleks (min skrivarkompis). Nu SKA det blir klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0