8 november.

Hej!
 
Så här blev det:
* Praktiken blev godkänd, och nu hoppas vi på fin bokstav på samtalsanalysen som nyss är inlämnad.
* Presentationen på fotoklubben gick bra, det var riktigt roligt! :) Kanske ska göra det igen, men berätta om Kongo.
* Sångkursen tuffar på, bara två träffar kvar faktiskt. Det är roligt att sjunga, om än basic-grejer.
* Träningen funkar fint, få ihop mina tillfällen, längtar t.om. dit. :) Känns lite jobbigt att det blir en hel vecka utan träning nu dock.
 
För imorrn åker vi. Japp, VI åker till Stockholm, jag och käre maken. Hurra! Vi har nämligen något fint att fira: FEM ÅR TILLSAMMANS! Det är både helt naturligt och helt galet på samma gång.  Fem år. Det är ett halvt decennium. Vi ska gå på Galenskaparnas 30-årsföreställning, det ska bli sjukt roligt. Mor och far var där för några veckor sen och gav lovande recensioner :)
 
Sen åker D hem och lämnar mig i stora stygga staden. Fem dagar med bl.a. praktisk examination i samtalsmetodik och kursstart i "Utbildningspolitik och utbildningsväsende". Tjoho... Jag längtar redan till fredag kl 12.25 när tåget går hem igen :)
 
Det har hänt roliga saker sen sist:
* Noahs barnvälsignelse! Lille skrutten, snart tre månader :)
* Skype med Josse! Äntligen fick vi ihop det! Drygt nio månader sen vi pratade med varandra. Helt sjukt egentligen. Nu dagdrömmer jag om en LA-resa... :)
* Winnerbäck! Förra helgen var jag och hälsade på min gode vän Johan i Göteborg och vi gick på konsert med min husgud Lasse. Det var så bra att jag nästan behöver svära för att förklara hur fantastiskt bra det var. Så starkt, så vackert, så bra låtblandning. Jag älskar den där rusiga känslan man bara får live.
* Höstlov! Det blev visst så, skrev färdigt den där analysen en vecka tidigare än "man skulle". Men har kanske inte varit så ledig som man kan tro... Har läst för nästa kurs, varit hemma och röjt ur mitt rum, m.m.
 
Idag har jag umgåtts med Emma, min allra käraste. Vilken dröm. Och sedan fick jag säga hejdå till lilla Maja. Vi ses i mars. Jösses.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0