mitt i natten.

I mitt huvud ser det ut typ så här:
 
bukettertårtorkakorfikatvigselmusikernotervigselprogramriskorgar
bibelverservigselförrättarehindersprövningfotograferingfestenmiddagen
värdarnadekorationerringabakamejlabestämmaskyndanu
 
Att sen på dagarna försöka få in det här:
 
interaktionistiskateorietutvecklingspsykologistimuliresponsVygotskijFreud
EriksonMeadJerlangsamspelpedagogikstadierfaseridialektiksocialicering
individsamhällemiljöintervjuertexteranalysersammanfattning
 
Det är svårt. Det får inte plats.
 
Därför surrar det i mitt huvud.
 
Därför är jag vaken klockan tre på natten.
 
Nu ska jag göra mt åttielfte försök att sova.
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0