upp och ner

Allt är spännande.

Jag fattar inte hur allt bara vänder. Igår satt jag på kontoret och funderade på vad jag skulle göra. Allt kändes lugnt. Inte stressad alls.

Men idag, då slog det till!

"Nämen oj det där är ju redan imorrn och på fredag ska jag ju göra det där och på lördag är det hajk och på söndag är det konfaledarmöte och så måste jag ta tag i scoutlägret och så måste jag planera sommaren ordentligt och så är det ju Australien, måste fixa pass, måstemåstemåste, visum, hur var det nu med det där?"

Ungefär så låter det i mitt huvud. Hjälpes. (Det är jobbigt bara att läsa den där meningen, ännu värre när det snurrar i huvet liksom)

Imorrn ska jag sätta mig med min bästa vän filofaxen och styra upp den här historien. Tur att organisation är nåt jag är bra på...

Först? sömn.

P.S. Jag läste att våra vänner Elin och Karl fått en bebisgrabb idag. Mys! Bra att det blir lite fler grabbar i kyrkan, jättemånga småtjejer nu! Ture är lite lonley!  :) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0