fasligt mycket resande nu!

I helgen var jag, Sayuri och Eva i Vännäs. En liten ort som ligger utanför Umeå. Vilket ligger rätt långt bort. 17 timmar med buss (inkl. väntetider alltså). Puh!

Equmenias rikstämma hölls i vackra Norrland, det var anledningen. Soliga dagar med förhandlingar, diskussioner, konserter och god mat. Det var spännande att vara med! Mycket åsikter och till och med några voteringar med rösträknare.

Det var rackarns fint att träffa fina människor också. Bl.a. en av mina äldsta,bästa vänner som fick för sig att flytta till Malå för tre år sen. Kvalitetstid for the win! Dessutom fick jag reda på att hon var två numera :) Det ledde till ett litet korsförhör, haha, och han klarade testet ;-) Jag blev så glad!

Igår kom vi hem och vi kände nog alla av någon slags jetlag. Nattbuss alltså, jag gillar det, men helt utvilad blev man inte. Jobbade lite igår, planerade färdigt temat för scoutlägret bl.a.

Sov gott inatt.

Nu ska jag ta tag i den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0