fixardagar

Hej!

Nu har jag skrivit klart den där hemtentan i utvecklingspsykologi. Blev lit fundersam hur de tänkt sig, för det var tre små frågor på totalt 3,5 sidor om vi fick sju hela arbetsdagar, alltså 56 timmar att göra. Det tar inte 56 timmar att skriva 3,5 sidor, så det kändes nästan som att jag missat nåt... Menmen.

Skrev typ klart i onsdags (har den hos Nalle på korr nu) och har såleds varit ledig igår och idag. ovanligt :)

Två fixardagar står på schemat. Igår var jag på både esteternas och fiskens luciatåg, hängde med Maja ett tag, gjorde massa saker till bröllopet och träffade David.

Idag står städning, tvätt, mer bakning och bröllop på schemat. Ska försöka packa min första flyttlåda också :)

Jag åker till Stockholm på måndag, och är lite bitter på det. Inte läge att åka bort veckan före bröllop... Menmen, det måste göras. Då kanske vi ÄNTLIGEN får resultatet från förra tentan också, jag får psykbryt på det där snart. De har max tre veckor på si att rätta, på måndag är det FEM veckor sen vi lämnade in. Jag blir trött, för det är ju extra viktigt med feedback så här i början.

Nåja, fixardag var det. Ska passa på att tvätta mattor i grovtvättstugan innan jag flyttar, välbehövligt.

Jag insåg just att mina lediga fixardagar är mer uppstyrda än skoldagar... Oops. Det är väl så jag fungerar helt enkelt.

15 dagar till fru.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0