brudklänning och tentaplugg

Igår fick jag hämta hem min brudklänning! :)

Mycket provande och grejande, men till slut satt den bra. Jag fascineras fortfarande av hur folk verkar tro att man måste vara dyngsmal för att få gifta sig. Eller att man absolut vill se så ut. Jag sa: "Jag tycker den är lite tight här, jag får inte ordentligt med luft" och får svaret; "nej men den sitter bra så."
Dumt. Klänningen ska väl ändå passa mig och inte tvärtom?
Hon fick allt sy ut den ändå. Jag kommer var snyggast i världen ändå, dyngsmal, eller inte =P

Det blev en heldag med pappa i Degerfors, Karlstad och IKEA, supertrevligt! Längesen vi hade så mycket kvalitetstid.

Kvällen innebar föräldraträff och mera planering. Vi fick mycket gjort!

Idag har jag jobbat en halv stund typ, gick på julvandring med Fisken-barnen. Sen har jag försökt tentaplugga med spränghuvudvärk. Det är en bedrift i sig det. Imorrn börjar hemtentan och det är bara att hoppas att den inte är för krånglig.
Sjukt frustrerad på att vi inte fått resultaten från förra kursen än, hade varit bra med feedback innan tentan imorrn... Menmen. Nu ska jag träffa internationella kommitten och sen ska jag bädda ner mig i soffan resten av kvällen!

krams //Humla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0