världens bästaste jullov.

Jag har haft ett helt fantastiskt juuuullov! Förutom att det är jobbigt att leva i ryggsäck, så har det varit perfekt. Bara mysa, hänga med familjen, baka julgodis och chilla järnet. Fy kaen va perfekt alltså.
Orkade inte riktigt ta tag i "träffa vänner projetet", och när det väl var på G så funkade det inte. Men på nåt vis var det skönt. Det jag behövde mest var att vara med min kärlek och vara ledig. Så det kanske var lika bra att det inte blev så mycket rännande. Önskar att jag hade pallat att gå ut en kväll bara, det hade vart kul. Menmen jag kommer hem var och varannan helg i vår känns det som, så det hinns väl det med.

Nyår firades med Davids "gamla" kompisgäng, hemma hos Erica o Patrik I Årbotten.  Fantastiskt =) Inte för att jag känner nån av dem så väl (än) men det var riktigt trevligt.

Har jag sagt förresten att jag och David ska på bröllop i sommar? Jag kan ju säga det igen i så fall, det ska bli SÅ roliigt! Nisse och Ida, i juni. Åh, det kommer vara så fint.

Nu har skolan dragit igång igen, så jag är tillbaka i Stockholmet. Eller dragit igång är verkligen fel ord. Två lektioner på torsdag och ledig på fredag. Jag blev lite bitter, kunde liksom vart hos David i fyra dagar till... Men, det är väl lika bra och vänja in sig här. På tal om skola, jag funderar på att byta linje. Är verkligen inte sugen på en termin till som i höst, på nåt vis... Hum, det är svårt. Funderar på att prova Bibel/Skapande istället. Ska gå med dem måndag o tisdag, så får vi se.

Sen har jag tänkt mer på hösten också!  Nu känns det så här: Om inte jag o Emma drar till Norge och jobbar asset av oss, så vill jag gå Apg29 i Kongo Brazzaville!!! Det du! =P Det är alltså en lärjungaskola i tremånader, svenska basen är på Karlskoga där man är i två veckor innan äventyret börjar på riktigt. Det handlar om att lära sig evangelisation och det kristna livet i praktiken. Så himla spännande! Tänkte ta upp franskan lite i vår, det känns gött.
Ska börja fylla i ansökningsblanketter och sånt snart. Men om jag ska kunna gå det, så måste jag verkligen jobba i sommar. Konsum? =D

I helgen är jag hos Nenna och hänger. Vandrade runt halv innerstan igår, och idag r det helgkoma som gäller. Borde åka hemåt snart.

Nästa helg är det dop på G! Världens sötaste kusinbebis ska dopas i Grava =)
Ska öva lite inför det ikväll.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Simone

visste inte att du fira nyår hos mina polare, kul :)

2010-01-12 @ 17:49:01
Postat av: Nenna

men jag tokgillar iaf att du är tillbaka i tokholmen:) tack fina du för i helgen!

kräm

2010-01-12 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0