Höstlov!

Så, efter en intensiv, rolig, lärorik och fantastisk tema vecka, så blev det till slut lov!
Fett gött. Men som sagt, jag lärde mig mycket den veckan.

Tåg hem på fredagen till min älskling. Hälsade in i hans fina lya, jag var grymt nyfiken på allt som hänt där sen sist! Sen tonår.

Helgen bestod av 26-års-kalas, slappa hemhemma och en tur till Challa.

Måndag skulle jag äntligenäntligen åka till min bästa i Ljungskile! MEN: då tyckte min kropp att "hm, nä här tar vi och timar in en förkylning!" så det blev en omöjlighet att åka. Himla bajsgrejer! Bitter.

Har därför tillbringat två o en halv dag i davids soffa, tyckandes synd om mig själv. Menmen, nu är jag typ frisk iaf, så idag blir den planerade karlstadsturen av åtminstone! Jag ska alltså äntligen träffa min lilla kusinbebis =D

Nu: duscha.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0