Faith09


Jag är fortfarande sjuk! Galet. Bastade häromdagen, det var visst inte så smart.

Är iaf äntligen Hemma i Värmelandet igen! =D Jag blev så glad att jag nästan började gråta när jag klev av tåget i Arvika. Dessutom singlade det stooora snöflingor från himlen och julstämning infann sig. MYS!

I helgen är det Faith09-konferens här i kyrkan, riktigt nice. Massor av folk =)

Tyvärr är jag så himla trött hela tiden så jag dissade konserten och gick hem till David istället. Så här sitter jag, själv och tittar på "Day after tomorrow". David har larmansvaret i kyrkan inatt = kommer inte hem en sekund före två. Jag är inte bitter. Bara lite kramsjuk.

Fantastiskt att få en glimt av Emmmmma idag! Hoppas vi ses mer imorrn...Sista gången vi ses innan hon far utomlands till i mars. =/

Imorrn ska vi fira min storaste bror som blir ännu större =) Och äntligen få se honom sen han klippt av sig svansen! Galet.

//H  

Kommentarer
Postat av: josefin

till mars.. det är helt sjukt.. tur tiden går fort numera.. typ.. ibland iaf. sjukt gött att se dej i helgen igen!

2009-11-16 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0