Ööööörrrnöööörn! (hör du motorcykeln?)


Vaknade hos David. Det är nog det bästa jag vet att vakna och titta in i hans chokladbruna ögon.

Pappa hämtade mej och vi åkte hem till skogen. Firade mamma med god mat, dajmtårta och paket =)
Solade ooch löste korsord i gräset, sjukt härligt väder!

Dagens höjdpunkt var nog ändå motorcykelturen med min bror Jakob. Han har köpt, hottat upp och typ helrenoverat en 230 kilo tung rysk metall-hög, och jag fick åka en sväng i sidovagnen idag. KUUUL!
Det gällde att hålla munnen stängd bara, för antalet flugor som smashade mig var ganska stort... Åh, vad det var härligt att åka på tur med världens coolaste bror!

Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten. Ensam.Ensam. ENSAM. Tråkigt. =(
Hade tänkt dra ihop nåt hos Emma O ikväll men det sket sig. Sen har jag tyckt för synd om mig och varit för lat för att hitta på nåt. Menmen.

Nu ska jag ta mig i kragen.

//Helena

Kommentarer
Postat av: Nalle

Du har mitt nr...

2009-06-01 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0