Mannen däruppe måste tycka om mig lite extra.


Inte vet jag hur det gick till men...
 

JAG KOM IN PÅ BETEL FOLKHÖGSKOLA I STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det är sjukt, galet, otroligt och jag vet inte vad, men sanning är det. Och det är UNDERBART! =D=D=D=D


Ja kära nån, det är lyckorusdimma här borta, det kan jag försäkra er om. Pappa ringde och frågade om han skulle öppna ett brev från skolan, när det kom igår. Jag har gått 18 dagar sedan sökningen, så jag var inte lite nyfiken! Han öppnar och läser " ... vi har glädjen att meddela att du är antagen till musik/allmän på Betel folkhöhskola.".
Varpå Helena stirrar på telefonen och skriker.

Vad hände? Skulle jag komma in där? Massa folk söker, och jag kommer in? Det är ju helt hysteriskt! Fy farao vad jag är stolt. Och nöjd.

Jag ringde David och skrek lite till, sedan pratade jag med Emma Bodin. Jag kommer le i flera veckor. =)

Holmen på kvällen, smet hem tidigt och följde med hem till David istället.

Snart studenten (och allt är klart inför det), sommaren löser sig (även om jag kanske inte har mer än en veckas jobb), jag är lyckligt kär, och nu detta: jag kommer in på skolan jag helst vill gå på.

NÖJD!

<3 /Humla

Kommentarer
Postat av: Simone

Grattis, ä så gla för din skull. Hoppas du får det bra på skolan i 08-staden (som ja kallar den för)

Kramis =)

2009-05-23 @ 18:25:08
Postat av: Nalle

Som jag och Josse konstaterade redan i Stockholm då du sökte: inte en chans att du inte skulle komma in, så duktig som du är! Så glad för dig.

2009-05-23 @ 19:28:18
Postat av: sayan

GRATTIS! Du kommer äga hela sthlm när du börjar :)

Men gå inte och bli 08:a för alltid, tack!

2009-05-24 @ 22:20:07
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: josefin

GRATTIS!!! Jag kommer sakna dej apmkt men sånt e livet. Alla mina bästisar från den gamla goda tiden (dvs åren i koppom/köla) sticker sin väg. Men så e de me livet, o ja älskar sthlm så ja kan lätt komma o hälsa på! ofta!! om ja får för dej såklart?? ;) Men ja håller även me Sayan, bli inte 08 för alltid e du snäll! Önskar att ja me visste vart ja skulle ta vägen i höst, haha, ja får vänta ett tag te me mina svar på de. Men nu e ja bara så glad för dej så hela jag bara skuttar runt!!!! Tycker om dej! Mycket!



KRAMAR!!

2009-05-25 @ 12:19:04
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: britta

Grattis :)

2009-06-09 @ 11:43:51
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0