Utkast: Nu var ...

Nu var det så där sjukans längesen igen. Förlåt.
Det som hänt sen sist:

David har varit jättesjuk, legat i influensa i två veckor. Stackars liten. Och lite stackars mig också faktiskt, eftersom jag inte fick pussa på honom.

Jag och älsklingen for till stockholm förra helgen, när han äntligen blivit frisk... Det var helt underbart!! Vi behövde verkligen komma iväg och bara få tid med varandra ett tag.
Lördagen ängnades åt shopping....=) Haha, David var helt underbar, bar kassar, väntade och hade sig. SÖT! Köpte mina balskor på min kära "transvestitbutik" på tegnérgatan. På kvällen gick vi på My Fair Lady på Oscarsteatern. Oj, säger jag bara. Helt sjuuuukt bra!
På söndagen var vårt tåg hem försenat med en timme, lite drygt, men fika löser alla problem. =) Det var nästan att vi hann möta D:s föräldrar på stationen, de åker utomlands imorrn, men vi missade dem med några minuter. Det slog mig att jag inte riktigt sagt hejdå till dem,deppigt! Kommer verkligen sakna dem, jag är ju hemma där hrm, ibland. Okej typ jämt.
När vi kom hem hade supergulliga Simon och Theres lagat middag till oss fyra! <3<3

Mätt, nöjd och glad såg vi Beckfilmen och gick till sängs. Förresten såg jag Grannen i Beck i tegnérlunden i sthlm. Nöjd. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0