Det bränns...

Visst blev det fint här när jag och Josefin gjorde ett ryck? =)

Idag har jag gjort mycket mindra än vad jag trodde. En sån där dag när jag varit dunderstressad men egentligen inte haft så mycket att göra.

Tog iaf bilen til kyrkan innan jag gick på stan och köpte en typ bolero och en handväska till studenten. Åkte och handlade grillmat till ikväll och sedan till Akm för attt vänta på klassen. Mycket är vi bra på, men att få ihop alla på utsatt tid, det kan vi verkligen INTE! Jag blev sur för det, bara för att jag var så där konstigt stressad, förlåt för det.

Till slut kom vi äntligen ut till Tomas i Gunnarskog =) Ojoj, stort fint hus på en kulle, världens lantidyll. Grill & chill innan vi målade våra studentflaggor inför torsdagen. Haha, mycket färg blev det....och inte bara på flaggorna.

Såg på fotbollen (Hejahejaheja Sverige!) och sedan pyste vi hemåt. Så kul att köra bil igen! Céline och Felle åkte med mig, skönt att inte åka själv.

Hann inte träffa David idag. hade jag ringt en kvart tidigare, så hade jag fått göra det. Bajs. Det känns verkligen i hjärtat när jag inte får träffa min darlin', jag trivs ju som bäst när han är nära. Försöker se det som träning för hösten, men det funkar inte. Jag vill bara krama på honom hela tiden.
Vilka problem man har.

Måste bara säga att gårdagen, eller snarare gårnatten, var så  SJUUUUKT kul! Åkte the Raggarrunda med Jonas, Erica, Fredrik och Ican i några timmar med hög musik, allsång och moonande... Hahaha! Det rinner visst lite raggarblod i ådrorna här.

Nu ska jag försöka klura ut allt jag glömt  inför imorrn, gråta lite så jag slipper ta ut allt ledsamt imorrn samt försöka sova. Ensam.

När vi hörs igen är jag nybakad. Student, alltså. =D

kram <3
Humla

Kommentarer
Postat av: josefin

Raggarhelena i farten! :) moonande, va e de ja läser! :P Detta vill ja höra allt om, nån dag när du har tid :) hehe. pöss!

2009-06-12 @ 12:26:00
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: Nalle

Moonande? What the f...? Detta vill man veta mer om.

2009-06-21 @ 01:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0