Tlött.

Jag knaprar penicillin som en tok. På fredag ska jag operera tån, om den är mindre inflammerad.

Igår spelade jag o brorsan i Strömsmark, det var skojs. Rätt mycket folk faktiskt.

Är konstigt trött hela tiden, vet verkligen inte varför. Inte bara lat-trött som man blir på loven utan verkligen utarbetad-, utbränd-, jag-dör-om-jag-inte-ligger-still-trött. Himla jobbigt faktiskt. Är väl lite inspirerad av min dundersjuke bror kanske. Mer än 40graders feber är liksom inte riktigt okej. =( Jaja, jag får väl ligga still då, så blir det väl bättre. Kanske är det penicillinets fel.

I kväll ska jag hälsa på min farbror (oj, det lät som att han bor 50 mil bort, men sanningen är snarare 50 meter) för han har nämligen hämtat hem en alldeles jättesöt HUNDVALP idag. 8 veckors gråhund, och söt som stryk på kortet jag såg =D Piggar upp kanske?

Det slog mig precis va sugen jag är på att gå ut! (huvudet alltså, kroppen säger nä-du-din-fjant,-ligg-still!) Det vore så gött o träffa folk igen... Förfest med klassen, Bryggan och sedan fetlång efterfest, det önskar jag mig.

Pöss
/H


Kommentarer
Postat av: josefin

1 augusti, bryggan?? :) Jonas ville ha me mej ut då o bad mej kolla om fler va intresserade. Sen flyttar ju dom, o ni.. o alla.. utom ja. ojojoj, saknaden kommer va så stor på en gång!! Bra att det finns tåg/bil/buss/flyg/rullskridskor/vanliga ben(?) så man kan hälsa på! Lite långt att gå eller åka rullskridskor te sthlm dock;)

Love you!

2009-07-21 @ 12:10:23
Postat av: Nalle

8 augusti, Bullet på bryggan?

2009-07-21 @ 13:40:10
Postat av: emma

åh jag vill också gå ut, har också värsta suget. Så de kan bli haha

2009-07-22 @ 09:54:04
Postat av: helena

1 augusti är ju jag på bröllop så det gå inte.. Nu i helgen kanske?

Jag har typ aldrig hört Bullet, är de bra?

2009-07-22 @ 12:48:40
Postat av: Nalle

Bruce Dickinson sa i sitt radioprogram följande om Bullet:

"När saknaden av AC/DC blir för stor, lyssna på Bullet."



Såg dem som förband åt just AC/DC, de var apbra.

2009-07-22 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0