torsdag och fredag. Mys och Köra bil

Igår gjorde jag sista dagen på biblioteket. Rätt gött faktiskt, även om det var intressan och nyttigt. Igår var dessutom bästa dagen, Skönt att nån verkligen tog sig tid att svara på frågor äntligen.

Efter jobbet  sprang jag till AKM och kopierade lite noter och repade Ikaros. Den är typ klar nu, så det var häftigt att få höra det nya. Ylva är på praktik i Sthlm,så sopranstämman saknades tyvärr, men det gick ganska fint ändå.

Efter det gick jag till trafikskolan och misslyckades. suck.

Gick upp till Friskolan och läste lite mera teori, ringde Erica och väntade på David. När han jobbat klart åkte vi hem till mig. Promenerade till konsum och tillbaka innan vi lagade middag. Mys! Vi kom på att vi firade 90dagars-dag, haha. ;-)
Somnade gott.

Cirkus 05.20 ringde min väckarklocka imorse. Jag kan påpeka att det är sjukt tidigt. Då var det dags. För HALKBANAN!
Jag pallrade mig iväg till Trafikskolan (Nu är jag trött på att skriva det ordet, härmed omdöpt till Ts). Träffade Anders körlärare, Carro från klassen och en tjej som heter Anna, som jag aldrig träffat förut. Egentligen skulle vi vart fyra elever, men den ensamma stackars killen dök inte upp så vi for utan honom...=( Stackars, stackars.

Vi for iväg mot Grums, säkert framförda av Carro trots kvalificerat dretväder; mörket och underkylt regn = stabil tjej.
Det var en,hm, intressant upplevelse med allt snurrande och sladdande. Blev lite trött på att Anders var så förbannat sarkastisk mot mig bara, jag har inte självdistans nog för att kunna tackla det. Men men, I survived.

Åkte hemåt, och var förbaskat nöjd över hur jag körde, följde skyltar och greja rondeller och skit. Upprättelse, tack så mycket.

Väl tillbaka i stan gick jag raka vägen hem (trots att jag skulle hämtat affischerna =( ). Landade i sängen, där har jag suttit sen dess. Grejat i tre timmar med Bonniers trafikmoj för datorn som jag lånat av fina Kerstin, gött.

Vet inte riktigt hur jag ska tillbringa kvällen, men en sak är säker, jag ska sova stört tidigt.

Ha de på bade! =)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0