Livsstatus just nu..

Projektarbetesrapporten: är inlämnad. Jag tänker inte dra hela historien, för jag blir bara förbannad, men jag kan säga att jag inte är säker och nöjd som jag hade velat. Men får jag inte MVG i den kursen så vette tusan vad jag gör.

Kroppen: är rätt så på g nu faktiskt. Tappade ju en del i vikt (som jag nu aktivt jobbar tillbaka med glass och choklad..) och det känns verkligen, mina kläder sitter konstigt o så. skumt. Orkar inte så mycket heller, humöret tar tvärslut ibland och ryggen bråkar, men helt ok faktiskt.

Sökningarna: Shit. Oförberedd. Fattar inte allvaret. Fattar inte att det är typ NU. Skit. Helgen får bli min räddning.

Kärleken: Underbart. Jag har alltid trott mig förstå hur det skulle kännas att vara kär och lycklig på riktigt. Men det är bättre än man kan föreställa sig! Jag nyper mig i armen ibland för att försäkra mig om att det är sanning.
Jag är nästan oförskämt lycklig tillsammans med min älskade D. 

Stressen: Under kontroll. Eller nä, men nästan. PAt är som sagt slut, Agnes och Petters konsert är över. Men Prov hänger över mig och de där sökningarna då. Men jag dör inte denna vecka. Vilket det nästan kändes som risk för förra veckan.

Övningen: Igår två timmar. Idag drygt en timme hittills. Så fett nöjd.

Vännerna: Sörjer att jag inte hinner träffa mina närmaste ordentligt. Verkligen. Jag saknar Johan. Måste ringa och snacka ihjäl en natt snart. Way to längesen nu.


Livet funkar i alla fall. Det är ju trevligt.

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0