Liljeholmens fhsk vill ha mig!=)

Igår fick jag mejl.

Två stycken, närmare bestämt. Eller ja, två från Liljeholmen i alla fall.

När jag öppnade det första så stod det: Du är 1:a reserv till s/s-linjen. Jaha, tänkte jag. Göttit mos! Antog att jag inte kommit in på mitt första handsval, och tyckte attt 1:a reserv är ju ändå helt ok.

Sen öppnade Helena det andra mejlet. Där stod:
Du är Antagen till Liljeholmens Vokalensemblelinje.

SAY WHAT!?!?!

Så himla odrägligt stolt över mig själv är jag. Nöjd och stolt. Jag trodde verkligen inte jag hade en chans, oc så hade jag visst det.

Vet inte om jag ska gå, har ju fler sökningar på g, men det är SJUKT bra o ha detta som alternativ. Vore ju kul o gå på samma skola som min vän Ellen från Vänersborg också. Om nu hon ska gå där.

Menmen. Nu ska jag gå ut och njuta av solstrålarna och stråla tillbaka med min nöjdhet! =P

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja e stolt över dej!! :) Du e så bra! KRAM

2009-05-01 @ 09:44:48
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0