Taizé och Stockholm

Hej!
 
Äntligen tillbaka! ;-)
 
Det har hänt en hel del sen sist. Och tur är väl det när jag  inte skrivit på typ tre månader :)
 
Vi fick A på uppsatsen. Stolt är bara förnamnet. Vilken grej!
 
Jag har haft praktik på Solbergagymnasiet. SÅ roligt! Jag har valt rätt yrke and I know it. Hurra!! :)
 
Jag har varit en vecka i Frankrike. Det var fint. Inte alls som jag trodde, men väldigt bra. Minns mest fina samtal med Sofie och Maja faktiskt.
 
Just nu är jag i Sthlm. Bävar lite inför morgondagens introduktion till ekonomikursen, men det blir nog väl det också. Kära kollektiv 466 tar hand om mig. <3 Ikväll har vi hejat fram Sanna till final!
 
...och på lördag är det dags för bröllop. Karolina & Emanuel. Det är HELT galet. Men väldigt underbart! Fina människor, fina vänner. Vilken dröm. :)
 
Nu ska jag ringa maken, krypa ner och sedan sova gott.
 
kram!

Kommentarer
Postat av: Far

Grattis till toppenbetyg i uppsatsen!
Du är förstås bäst tycker far. Kram

2014-05-07 @ 09:27:30
Postat av: Nalle

Du glömde hockeyn. ;)
Ekonomi? Läser du bara roliga kurser?

2014-05-08 @ 04:55:18
Postat av: Helena

Tack :)

Haha, jag skulle inte kalla denna kurs för "rolig" direkt... Intressant månne, men kul, nja...

2014-05-15 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0