Det är till att plugga och jobba.

Det är till att inte ha  tråkigt.
 
Så glad att jag har min kära Aleksandra att skriva uppsatsen (Muppsatsen! ;-)) med, vi fungerar så bra ihop. Hoppas vi inte sliter ut varandra helt efter dess veckor... Hon har bott här hos oss sen i onsdags och vi har jobbat nästan dygnet runt. Mysigt att ha henne här iaf och visa Arvika :)
 
Idag skrev vi mellan 8.30-14. Sen åkte hon hem och jag åkte till Sandvikengården för att jobba 15-21. Så från resultat och diagram till 85 hungriga tonåringar. Från en hög forskningslitteratur till en hink isbergssallad.
Det är till att variera sig. 
 
Väldigt skönt at göra något praktiskt och inte behöva tänka så mycket. Förutom när man använder skärmaskinen då, för om man inte tänker då kan det göra väldigt ont... Men idag skar jag bara leverpastej och inget annat :)
 
Pappa dök in här en sväng idag också! Väldigt trevligt. :)
 
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet 07.30- 13.30. Sen hem en kortis, öva inför gudstjänsten, ev. ledarutbildning i Gunnarskog, möte i Gunnarskog. Jag missar både en frukost med Soheila Fors (googla henne, fantastisk kvinna) och Fotofestival i Arvika, menmen. Söndag är rep, gudstjänst och kalas.
 
Det är till att ha fullt upp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0