sju månader.

Igår blev det ordentligt officiellt. Vi hade sagt att det var ökej med ett fb-uttalande, men sen var jag inte så säker. Kanske skulle vi låta bli att skrika ut det och ta det lite pö om pö? Men nej, jag kunde inte hålla mig längre. Så jag skrev det. Igår var det nämligen precis sju månader till vårt B R Ö L L O P. Knasigt!

Jag är så lycklig att jag nästan går och väntar på att nån ska hoppa fram och säga "Du är med i blåsningen, ingen kan ha det så här bra". Jag är kär i världens pärla, har en lya med strålande utsikt, världens mest sociala och underbara jobb, en utbildning som väntar till hösten. Och ett bröllop på det.

Nu lät det visst lite skrytit, det var inte så jag menade. Jag är bara SÅ tacksam för att livet är så fint. Tack Gud.

Inbjudningarna är ute, och anmälningarna har börjat rulla in. Hurra!
(Är löjligt nöjd med korten förresten, så vi, så mys, så annorlunda. Kanske lägger upp bild så småningom :) )

Idag har jag fixat. Köpt grejer till scoutlägret, skickat mejl och grejat. Skönt!
Spenderade eftermiddan med lillasyster Maja och provade klänningar inför skolavslutningen.

fin dag, även om värmen har försvunnit. Det var så gött att bada i helgen!

/Humla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0