söndag

Den här veckan har varit intensiv men långtråkig. Fråga mig inte hur det går ihop... Jag älskar verkligen min lägenhet, den är så fiiiiin! Måhända att allt inte är på plats och det är inte så städat, men den är min och mitt hem. Jag skulle kunna sitta i mina soffor en vecka i sträck! :)

Jag har sedan typ tvåan på gymnasiet, då Erica förbarmade sig som träningskamrat, sett mig själv som en slöfisk/livsnjutare. Men nähä, det har visst gått över. I våras gick jag mycket promenader,  och i veckan har jag gymmat med Sayan inte mindre än tre gånger. Plus att jag simmade på fredagen för att det kändes tomt att inte gå dit. Häpp! Jag gillar känslan av att påminnas hur gött det känns efter träningen.

Idag har jag varit på gudstjänst. Barnvaktade Minja lite när Martin och Rebecka sjöng. Myyys! Så roligt när vi stod utanför och Minja pekar på högtalaren i taket och säger "mamma?" med oförstående ögon. Ja, ma´mmas röst från taket, man kan ju bli fundersam för mindre... :)
Sån tur var att både Tova och Sara också var utanför så vi har studsat boll och byggt lego tillsammans.

Ikväll ska jag för första gången till Mellbyns missionshus. Ska hålla andakt om tacksamhet, det blir nog bra.

Imorrn är jag ledig. Då vet jag inte ad jag ska göra. Detärväldigtskönt.

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0