Kärlek.

Jo det där jag skrev om i förra inlägget med musikalen, det var början på nåt större... :)

Tisdagen den 1/11-11 på vår treårsdag så fick vi nya titlar, nämligen: Fästman och Fästmö!!

Det var romantiskt, mysigt, alldeles underbart. Precis som vi tänkt oss! Väldigt opretatiöst en vanlig tisdag, och väldigt vi. Så numera sitter det en glimmande guldring på mitt finger och jag är glad. Löjligt glad!
Ber om ursäkt till de som träffar mig ofta, det är lite svårt att inte prata om det. Eller iaf att inte tänka på det.. Haha, menmen jag tillåter mig att vara lite jobbigt pånyttkär ett tag.

Som att det inte vore nog att få dden man älskar, så är alla runt omkring så himla gulliga och glada :) Är så tacksam för alla glada tillrop! ..även om de flesta mest utbrister: "Äntligen!" haha!
Roligast för mig var nog ändå att berätta för mina klasskompisar och "storebror" Eas när vi var på kurs. Vilka skrik! Helt underbart, det värmde så mycket att de bryr sig :)

Men nej, bröllopsdatum är inte satt än. Vi får se. Det tar inte mer än tre år. Det kan jag lova. Sen, ja som sagt, får vi se. Behöver jag nämna att jag längtar tills dess?

Stormkram!




Kommentarer
Postat av: Julia

Varför finns det inga "gilla"-knappar på bloggar?? :P hade det funnits det hade jag gillat FETT mkt ;)

2011-11-28 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0