.:onsdag:.


Lugn dag. Fin dag. Glad dag.

Inser att jag låter väldigt manodepp här på bloggen, men that's the way it is.

Imorrn åker jag hem. Och äter tårta. Och vilar. Och går på mârten en vända eller två. Och träffar mina fantastiskt fina EsMuare! Längtar hårt.

Tjuvstartade reunionen idag, lunchade med Stina och Agnes på Söder. Fint! Det känns verkligen..annorlunda på något vis. Men bra. =)

Oroar mig för en vän i min närhet. Be!

Lyssnar mig igenom Chessmusiken på repeat och får inte nog.

Bön och lovsångs-kväll ikväll. Det var välbehövligt! Mer sånt åt folket.

Idag har jag nästan inte ätit socker. Det tycker jag är bra.


Godnatt!

//Helena


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, ja saknar marten. Känns jättekonstigt att inte vara där!

Hoppas du får en toppendagar iaf,

ps. Seeees snaaaaaaart!!!!! :):):):):):):):):

puss

2009-10-02 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0