Humlas framtid - en skiss =)


Torsdag! Musikhistoria. Och där tog det slut... ;-)
Men jag måste fixelifixa massa annat också, så det bli en full dag iaf. Öva piano, öva sång, öva gitarr, äta, handla, Skriva krönika, skriva sångpappret, etcetc. You get the picture.   


Igår pratade jag och David om framtiden...=) Fantiserade om nån slags möjlig plan över mitt liv och så där, väldigt spännande faktiskt.
Nu: ett år Betel.
10/11: jobba i Norge med Emma och sedan resa? Glimåkra? (Drömma går ju ;-) )
11/12: Bo Arvika, plugga vad som helst 60 hp för behörighet. Kanske Musik60hp Ingesund? Eller nån spexig kulturvetarkurs i Karlstad kanske?
12/13-15/16: Plugga bibliotekarie i fyra år på distans halvtid och jobba halvtid samtidigt med vadsomhelst, typ Konsumtant.

Ha, det skulle kunna va mitt liv! Förutsatt att jag får jobb i Norge/kommer in på Glimåkra, verkligen vill bli bibliotekarie etc. Men ändå!;-)

Ska jag plugga, så bli det med största sannolikhet på distans iaf, det är ju en bra början att veta det. Jag tänker INTE bo själv i Borås i fyra år om D bor i Arvika. punkt. (Sveriges regnigaste stad. Bara det gör ju att man flyr...)

Jag är verkligen en planeringsmänniska. Listor är min bästa vän, och organisering är min syster! Sen att det kanske inte märks rent fysiskt vad gäller städning och liknande tjafs, det kommenterar jag inte...

Knasigt det känns att skriva årtal så långt fram i tiden förresten! Man ha ju vanan inne att allt ska börja med 0, och så kommer plötsligt 10 och ställer till allting..

Nu äre lunch minsann! Kycklingsoppa med äppelpaj till efterrätt, tror jag bestämt.


8 dagar kvar till Värmland. 8 dagar.

kram!


Kommentarer
Postat av: emmmma

Hur många dar tills Götet då? :)

2009-09-13 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0