tuesday


Åh vad jag avskyr att vakna på fel sida. Med huvudvärk och stress ända ner i magen. Andningen uppspeedad och allmän förvirring. Tur att jag får vara flexibel här! Sov länge.

Igårkväll var rätt fin. Övade för lite, men såg på film med Lina o Mia, det var grymt trevligt! Kom på att jag saknar att ha en bönegrupp här, man kanske skulle styra lite i det. Hm. 

Idag hade vi lunchkonsert med bruksensemblen! Ojojoj, jag hade roligt och tyckte vi var duktiga iaf =D
Vi spelade "You really got me", "Hot n' Cold", "Yellow" och "Can't take my eyes of you". Och jag sjöng på Hot n' Cold! Det ingår i mitt "göra-saker-jag-inte-vågar"-projekt. OMG, det är verkligen nåt jag inte vågar. Men det gick ju det med. Benen skakade som nå himla maraccas, men jag kom igenom iaf. Och DET var viktigast! Jag är stolt.

Ikväll är det sångkonsert här, det ser jag fram emot! Lite synd att jag inte ska va med, men jag hade nog attt oroa mig för kände jag. Det kommer bli grymt ikväll och det ska bli extra kul att höra bibelfolket sjunga =)

Konstigt att inte va hemma nu i veckan förresten. Älgjakt på G! Inte för att jag brukar va nå vidare engagerad, men det är ändå nåt särskilt... Särskilt när man väntade på bussen och bil efter bil åkte förbi med skogsklädda människor. Eller när de gick förbi med hunden påväg ut i skogen. Förväntan i luften på nåt vis. I år är brorsan ute med eget gevär för första gången! Måste kolla hur det går.

Nu står öva, promenera, äta, städa och skriva kompskisser på schemat. Fem spänn på att hälften inte blir gjort. Men det gör ju inget!

//Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0