catchup, as always ^^

det händer mycket... =)

   Förra helgen tillbringades delvis med Marcus Birro på Södra teatern. Sån lyx det är att bara kunna åka in en random kväll och göra typ vadsomhelst! Me be happe. ;-) På lördan hängde jag med Jonatan. Hela dan, typ! Sjukt spontant och väldigt trevligt var det när vi gjorde hans rum mer hemmamysigt med gardiner och väggtyg.
   På söndan gick jag på gudstjänst med John o Linda =D Efter det promenerade vi från Medborgarplatsen in till centrum, via julmarknad i gamla stan. Mys! (och sötnosarna bjöd mig på mat, Guld!)

Veckan var, inte så spännande.. INte före onsdag iaf, då det var bibelMusikernas konsert! Riktigtriktigt nice. Har lyckats missa deras spelningar förut o så, så det var extra kul för mig =) Favorit? Ja du. Jag måste säga Ellens version av "Someone else's story"... En av mina favoritlåtar + en riktigt fin, ni-vet-en-sån-där-glasklar, röst.

Torsdag? Ja, då var det Öppen Scen! (och ja, det är konserter J Ä M T här.)
Jag tänkte att precis alla andra säkerligen skulle spela, så jag grävde fram Polygami i bakhuvudet och drog den. And I did it good =-P Haha, men ärligt, det var SÅ gôtt och bryta av lite (även om jag månne dödade lite stämning) och göra min grej. Puss på alla snälla-saker-sägare!

Torsdag-fredag-lördag-söndag? Bota hemlängtan. För shit! va konstigt det kändes att inte åka in till tåget på fredag e.m! Var lite avundsjuk som drog hem till sin darling alltså... Men jag fyllde min helg mä goe Värmlänninger, så det gick faktiskt rätt bra. Både Brorsan och Joel hann va här en natt var, och på lördagen blev det klappshopping med Erica!
  Söndag gjordes mest...ingenting. En liten samla-frisk-luft-och-D-vitamin-promenad bara. Med mina fortfarande ny skoinlägg. 20 minuter = mastodont skavsår! Inte okej. De är liksom så höga att fötterna hamnar konstigt i skorna. AJ!

Ikväll är jag allmänt, ptja, trött är kanske ordet. Har suttit på mitt rum i flera timmar. Kanske bäst så, jag vet inte. Repade min låt förut med Rebecka, Ellen och Sara i alla fall. Känns rätt bra. Lite osäkert kanske. Men det beror bara på mig. Det är julkonsert imorrn, så då är det ju över sen iaf. Eller ja, då drar luciakalaset igång iofs.

Kram! 





Kommentarer
Postat av: Nalle

Tittar in här typ 4 ggr om dagen... Vill veta vad du gör och hur du har det:)

2009-12-10 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0