Limalägret 09

Inte så mycket att säga egentligen, men sammanfattning i punktform följer:

* Tusen år i buss
* Jättefina skidbackar
* Nåt kalaspucko som snodde en skida för mig och en för min svägerska.

* Timmar på Majkens café (eller ja, FOOD heter det nu, men hur mysigt är det på en skala?)
* Dundermysiga andakter.
* Massa trevliga människor

* Söt bäbis och gulliga gravidmagar. (ja, josse var lätt extatisk ;-) )
* Några sekunder med David varje dag iaf... Inte fy skam med en puss eller två.
* Kvalitetstid.

* Flera dagar med KA-s fantastiska dialekt. Och röst icke att förglömma! Karln borde bli sagoberättare.
* Spikens nästan onödigt goda mat. Många tänkte nog bli slimmade efter fyra dar i backen, men det är ett stort NONO när Spiken är i köket. Man äter som en häst!!

* Massa godis
Bubbelpool och bastu
* Tid att andas, leva och slappna av 


Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Limalägret är nåt av det bästa jag vet.

Hemkommen är man bara trött och lycklig.

//H


Kommentarer
Postat av: Nalle

Du är så duktig... Stolt över dig=)

2009-03-23 @ 00:10:36
Postat av: Josse

Menar du att ja va de? Ja förstår inte va du pratar om^^ inte alls;)

2009-03-24 @ 01:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0