sommar 09

Scoutläger - Alltid lika bra!
Mysvecka på husbåten - soool och älskling, kan det bli bättre? =) Nope!
Festival - Jesuscamp ägde campingen. Boogie Wonderband/Motherfunkers styrde området. =D
Slappvecka - Min nya symaskin, Sayuri & Jakob och shoppingtripp till T-fors.
Hönö - Roadtripp med mina brudar. Kul men blött!

Så har min sommar sett ut hittills. Riktigt fetbra faktiskt. Rätt nöjd över att inte ha jobb, jag behöver verkligen vila.
 Idag ska jag förhoppningsvis hemåt skogen en vända. Vill krypa upp i soffan med min symaskin framför mig och katten på magen... Vet inte om det blir så än, men kanske.

Annars hamnar jag väl hos David och det är inte illa det inte. =)

Till helgen ska jag och brorsan spela i Strömsmark, så jag borde verkligen ta tag i att klura ut låtar dit...Det får bli dagens projekt minsann.

Ses!

/H

Kommentarer
Postat av: Victor

suck att du inte blir me te sonisphere asså, tråkigt tråkigt, hur kan man välja bort en sån sak..

2009-07-14 @ 11:58:36
Postat av: Nalle

Det som styr den här världen Victor: pengar! Hoppas det går bra för er på spelningen.



Ser att du glömt en viss konsert med din bästa vän, din bror och mig i sammanfattningen...;)

2009-07-14 @ 22:20:08
Postat av: Helena

Ja det är lite suck att jag inte följer med, men det funkar liksom inte. Kan inte åka med gott samvete när jag borde spara pengar liksom. (JA Nalle, jag VET att jag blev erbjuden fribiljett, men du vet att de var too late. Ett jobb är ett jobb, som Martin Beck skulle sagt)

Sen är jag väl inte jättesugen innerst inne heller. Har ju redan sett metallica en gång i år, och SÅ fantastiska är de inte i min ögon liksom. (Nalle, nej du får inte döda mig.)



Och att den konserten inte kom med i snabbgenomgången, ja det handlar nog bara om taskig timing. Dels på konserten och att jag hade bråttom när jag skrev. ;-)

2009-07-14 @ 23:42:08
URL: http://skogshumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0