Status


Min tå är inte längre en tå, utan en fetingklump av kompresser och kirurgtejp...Opererade den mot nageltrång imorse, det är INTE min favoritsysselsättning kan jag säga. Nä fy tusan va obehagligt. 10 dagar, sen får jag ta bort stygnen.

Något roligt för attt väga upp det onda: Min älskling bestämde sig, efter mycket tänk och räknande, att tacka ja till den skitfina lägenheten på Esplanaden. NÖJD! Det kommer bli jättebra, kan knappt bärga mig tills han får flytta in. Eller egentligen tills jag kan flytta in hos honom nån gång i framtiden....=)

Det är mycket bröllop nu alltså..Till helgen är det utebrölllop i Brunskog och det ska bli riktigt roligt och vackert. Dessutom fick jag inbjudan till ett härligt höstbröllop i oktober, det var fett oväntat! Mina fina vänner Eas och AnnaCarin gifter sig med dunder och brak, skulle man kunna säga. =D Jag älskar bröllop!!

Jobbar gör jag också lite titt som tätt, spelar och vaktar Fonus, det är fint liv. Räknade på det igår, och för att vid stundenten itne ha mer än en stackars spelning, så kommer jag tjäna många pengar innan sommarens slut. Som sagt, fint liv. 

Nu ska jag ta tag i en krönika inför nästa vecka. NWT fredag 7/8, read it.

pöss på er mina fina!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0