torsdag =)

Det är en sport att springa i flipflops. Särskilt om man har en nyopererad tå. I spöregn. Heja Arvikavädret idag!
Jobbade några timmar på Fonus idag, delad tur som man säger i vården. jobbade lite - shoppade - jobbade lite till.
Ja idag gjorde jag nåt ganska revolutionerande för mig. Jag köpte skor. I Arvika!! Det har inte hänt på år och dag, men tacka vet jag Berqvist skor med REA! 220 spänn för ett par fina sandaler i min storlek. Tänka sig alltså, bröllopssviden helklar nu =)

Sen Fyndade jag på Lindex också =) ett par gubbbyxor och en väst. För 50 spänn. Det är ju nästan pinsamt ju. Om jag lär mig hur man gör, ska jag lägga upp bilder på dem.
Det är tydligen en talang jag har att shoppa billigt =)

Nu står brorsan och bakar krusbärspaj. Mums!

Jag ska åka till David en sväng om ett tag. Om jag får låna bil, vill säga. Hans mamma ska måla om mitt huvud lite grand... =) Måste bara fixa lite grejs först... Typ ringa och korsförhöra Emma Hansson om hennes nya kille!

Overn'out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0