projektarbete, pianolektion och mätt mage.

Livet rullar på.

Försöker pyssla ihop allt som gäller projektarbete, det går framåt åtminstone.

Försöker lära mig klassikern att kombinera kompisarna och pojkvännen. Det är minsann inte alltid så lätt. Eller jo, egentligen, jag är bara lite bortskämd tror jag.

GodIs-vecka i kyrkan= tusen saker att göra. Som tur är har jag inte så mycket ansvar för tillfället. Det hade jag inte orkat. Jag är rätt nöjd över att jag börjar bli bra på att säga nej.

Igår hade vi NkBprov i kemi. Inte särskilt svårt. Men förbaskat störande att karln står och stressar på oss de sista 20 minuterna. Jag tror att jag kan ha missat ett betyg på det. Skit.

Hade pianolektion idag, och jag tyckte verkligen att det var roligt!! Det var så himla gött och verkligen tycka att det var spännande, kul, och LAGOM utmanande att spela piano.
Sån himla skillnad från i höstas när jag inte ville gå dit, hatade att göra Robert besviken och mest bara ville dra täcket över huvvet. Men nu tusan ska här bli ändring. 5-stämmiga ackord, here I am, n' I'm gonna kick some ass!

Sista timmarna idag hade vi NuKo (nutida konst) och hör och häpna, det var intressant!! Det var längesen. Om nånsin förr.

Ikväll har jag ätit absurda mängder mat och chips, under täckmanteln "vi-måste-fira-Emmas-födelsedag-en-vecka-i-förväg". =D Är stoppmätt och trött. Lite pussjuk, men ändå.

Imorgon är väl kanske åter en dag. Då ska jag ha ensembleledning, idrott och annat mojs. Sen ska jag spela flöjt. Och rigga godIs. Och sen ska jag somna i Davids armar, om ja får bestämma. ;-)

godnatt
//Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0