allting, samtidigt.

Oj. Jag hänger inte med. Jag är verkligen borttappad längs vägen och sprattlar på rygg i diket, menmen. Detta har hänt: (Med sån där TV-röst, duvet. ;-) )

I söndags var min kusin Andreas, han Rebecka och Erica här. Vi kavlade upp ärmarna och började jobba med vår affischtill studentkonserten om några veckor. Vi fotades, redigerade, funderade, designade, korrigerade och funderade ännu mer. Till slut var underverket färdigt. Jag blev så nöjd att jag skakar, det är verkligen hysteriskt mycket på pricken som jag tänkt mig. Tacksam till tårna att jag har en kusin som kan sånt.
Jag fixade vår studentkonsert som event på facebook och lade upp den där, det känns bra. Bjöd in massa folk och för varje person som tackar ja, blir jag alldeles pirrig och snurrig. Jag kan verkligen inte släppa att människor släpper vad de har för händer i ett par timmar, och låter mig och gänget bli tillfälliga gäster i deras liv. Ojojoj, jag blir så rörd.
Jag ska försöka med konstycket att lägga upp den fina affischen på bloggen iaf.

Igår hade jag körlektion. Det gick bra som as. Sen fråga han hur långt jag kommit med teorin. Och när jag svarade så lät det typ; oj, jaså du men kära nån då måste vi ju boka teoriprov och grejer!
Shit. Ångest. Panik. Krupp. Sagt och gjort. Efteråt gick vi och bokade teoriprov och uppkörning. UPPKÖRNING! Shit, ångest, panik och krupp.

Idag släpade jag mig igenom dagen (den här veckan tillbringas med praktik på biblioteket) med att sortera barnböcker och ha sagostund. Sen träffade jag Paulina och Theres och vi blev intervjuade om Godis, hur det funkar och så. Pensionärerna är nyfikna. =)

Nu ska jag sluta pladdra och gå och lägga mig  istället. =) Inte själv. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0