lucia!

Alltså shit. Det är verkligen mastodontluciafirande här. Blev det tio tåg eller? I närheten iaf. Fem spänn på att ja nynnar sanktaaaa luciiiiaa i sömn....
Menmen, det är roligt.

Imorse lussade vi på Svenska Kraftnät i Sumpan. Sjuk seriöst! Värsta slussarna för att ta sig in, säkerhetsvakter i entren och ALLA skulle ha namnskyltar. Sjukt kul: "Helena Bengtsson, luciatåg, besöker XX,"!! Som att man skulle kunna missförstå vårt syfte där liksom, 15 pers i nattlinne och lingonkrans. Verkligen.

Ikväll hade vi tjejmys hos Fasica, det var fantastico! Riktigt riktigt trevligt, mycket glögg o mycket snack. =D
Skönt att umgås på "neutral mark" om ni fattar. Inte skolan, liksom.

Vaccinerade mig idag. Ja pappa, äntligen! =P
Var inte ens jätterädd, och vågade till och med titta när han gav Ellen spruta. * nöjd tjej *
Men: Ikväll har jag fått ondare och ondare och nu kkan jag knappt lyfta armen. Yeah! Får feta flashbacks till 6:an när jag bröt armen på samma ställe, det känns ungefär likadant. Omöjlig att röra och ont så att man vill gråta. Bra där! Hoppas det är borta imorrn. Skit bara att det är min "sova-på-arm"

Det är spännande att skriva med en hand. Men som sagt, jag har ju gjort det förr.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Far

Va bra att du fixat sprutan!

Jag fick också ont i armnen några dagar så det får nog även du - vi är ju lite lika ibland!?

2009-12-15 @ 07:31:34
Postat av: Nalle

Får man ta den om man är överkänslig mot ägg alltså?

2009-12-15 @ 19:06:24
URL: http://nallesworld.blogg.se/
Postat av: Ylva

Skriver inte alla med en arm?... ;)

2009-12-18 @ 17:36:24
URL: http://yllsson.wordpress.com
Postat av: Helena

Pappa; Ja, vi är väl det va? =)



Nalle: Läkaren beskrev det typ så här "Nä, men det är ingen fara för dig. Det är bara om man får utslag, andnöd och typ dör av ägg, som vaccinet är farligt"



Ylva: Verkligen!=P

2009-12-21 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0