dag två.

Så. Andra dagen avklarad!
Fascineras om och om igen hur trött jag blir av det här, redan vid åtta tiden skulle jag lätt kunna somna liksom... Menmen, masssssa nya folk med tillhörande namn + ny miljö, då blir det väl så här. Inte mycket vettigt idag, men det började bra med prova-på-kören-på-Betel. Fett nice! Det är lite Estetvibbar fast med fler grabbar =) Sen är det ju riktigt kul att  körledaren påminner om Elisabeth typ jättemycket... Ärligt: Mammaför musikerna, lärare i dirigering,kör och musikhistoria, lite virrig, snäll, hård men rättvis. På pricken!
Vi sjöng ett fint Purcell-stycke iaf, och jag känner på mig att måndagmornar kommer bli en favvis i schemat faktiskt =)

Vääärldens längsta och mest ointressanta/orelevanta datainfo på em. I en liten datasal med maaaassa folk i = inget syre. Det var ju fler än jag som såg svimmiga ut kan jag lova!

Kvällen bjöd på promenad, 50minuters övning (ja, mjukstart), kvällsyoghurt med Cosima och pratstund med David. Fint =)

Pratade en svängis med far också, som ska sponsra mig med SL-kort! *bortskämt barn* Himla snällt faktiskt, för det är abstremt dyrt med tunnelbana i längden.

Nu ska jag SOVA!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0