framåt!

Allt går framåt!
Arbetet, kärleken, livet.

Jag saknar ihjäl mig efter Sayan. Nåja, nästan iaf. Hade hennes bönegrupp idag, och då blev det liksom på riktigt att hon är borta. (Det låter som att hon är död, tack och lov inte! Hon är tillbaka i april :-) ) Om jag fattat rätt så träffade hon sin pappa idag. Så häftigt!

Jag jobbar mycket. Oregelbundet och mycket. Jag måste nästan skriva ner det för att fatta och rättfärdiga det för mig själv. Det känns ibland som att jag inte gör nåt. Men jag gör minst 8h er dag, och det få man väl räkna som något....

Veckans hiss är att jag hälsade på syföreningen igår och pratade om min Kongoresa. Urmysiga damer där alltså!

Förkylningen håller i sig, det är drygt. Har inte tränat på länge och jag känner av det. Men så fort halsen är bra, då är jag igång igen! :-)

Mamma var här med lunch, hostmedicin & paket till mig idag. Söt! Jag behövde lite uppmuntran.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0