Fullt upp!

Fullt upp! :) Jag vet att jag får skylla mig själv, men jag har inte vart så där väldigt ledig i helgen som jag hade tänkt... Det är scoutplanering som ska göras, mejl som ska skickas, tänk som ska tänkas osv.

I lördags var Elisabeth och Kjell hemma i Bergfjärdningen på lunch. Och fika. Och, ja det blev visst nästan middag också innan vi hade pratat färdigt. Trevligt! :)
Sen skyndade jag till Älgestad på 18 års kalas. Lillalilla Maja fyllde år i söndags. Helt knäppt. I mitt huvud är hon snarare åtta än arton!

Himla fint att bara snacka och hänga, vi hade girltalk ända till fyra i söndagsmorse. Det är sånt som behövs.

Denna vecka är min kollega out of town, så jag ska försöka styra upp världen själv. Är inte avundsjuk på ungdomsledare som alltid jobbar själva.

Nu nska jag knata till gymmet och sen är det scout som gäller. Där kan vi verklgien snacka om fullt upp! (vi har minst 30 scouter...) Sen ska jag handla och sen ska jag försöka hinna städa lite för imorn är det ju bönegrupp och...

Ja, som sagt. Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0