23/1

tre veckor av jobb har förflutit. Senaste veckan har varit smått sjuk; jobbjobbjobb hela tiden! Menmen. Allt drar igång nästa vecka, så mycket planering och schemaläggande ska göras.

Idag har jag hängt med Nalle. Lunch & kladdkaka, precis som vanligt :) Trevligt, var längesedan sist.
Träna hann jag göra också. Mest styrka idag då det var nån mupp som ockuperade det enda fungerande löpbandet i typ 40 minuter. Suck.

Kvällen spenderades med mentorssamtal med Sandra och sedan var det Skaparverksta. Eller ja, det var bara jag, Ulrika och Maja-Lena, så vi satt mest och fikade istället. Vi hann igenom lite bröllop, jobbprat, pedofili, trafficking och genusperspektiv i förskolan. Fin kväll.

Sen har jag umgåtts med mitt piano och spelat Winnerbäck. Härligt! Det finns så mycket fin musik. Särskilt av just Winnerbäck :D

Imorgon är S i Årjäng och jag ska styra upp mitt liv på egen hand. Det blir intressant! ;-) Träna ska jag göra också. Helt sjukt att jag faktiskt tränar upp till sju gånger i veckan! Galet. Men skönt. (ibland blir det inte mer än tre. Men det är också bra :) )

Mår så bra!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0