mera pepp!


Hej!

Jag har bra dagar! Fett skönt, sannerligen. Både torsdag och fredag har varit grymt fina, jag har varit pepp och är lugn. I like.

Igår gick jag och Petter en promenad på Söder, blev utkastade från ett café, hälsade på Röda korsets second hand och pratat om allt och alla. Trevligt! Nästa gång ska vi tajma med Agnes också =)

Sen var jag på en mysig liten klubb vid Telefonplan, som heter "Groddar och gräsrötter". Lyssnade först på en asfrän man (Per Hammarlund) som är gammal proggare. Sjöng egna visor om livet, världen och allting. BRA!
Sen var det dags för annledningen till att jag åkt dit, nämligen,...Fôlkräjjs! Mina vänner från Arvika som spelar Folkrock på fioler och slagverk m.m. DET var GRYMT! Pratade mycket med Johanna också, tack för det. Tycker om dej <3

Vilken värmlandsdag det blev!

Mina fredagar är fina. Har bara teori och sång, eftersom jag fixat ett stressa-ner-schema.
Sen kan jag inte säga att teori är min favvo. Har man en gång haft den fantastiske Åke Hansson, så är det banne mej inte lätt att vänja sig av med det. Finns ju ingen som kan mäta sig med den karln! Förlåt Göran, men Åke is the man.

Däremot älskar jag verkligen mina sånglektioner! Berit passar mig perfekt, och fattar verkligen precis. Härligt! Alltid så vänlig och peppande, så man mår bra när man går därifrån. =)


Nu sitter jag mest och fördriver tiden. Ni vet, har saker att göra, men orkar inte, så man hänger på fejjan istället. Borde verkligen öva....Lär inte bli nåt i helgen.

För.... David kommer hit! (Och mamma o pappa förstås ;-) ) TUMMEN UPP!

kram på er

Kommentarer
Postat av: josefin

Hur lyckades ni med att bli utslängda från en café? :)

2009-09-27 @ 13:12:19
Postat av: Nalle

Då är vi två som undrar...

2009-09-27 @ 13:38:45
Postat av: Humla

Haha, det var inte så allvarligt, de skulle stänga... Klockan 16.00 en vanlig torsdag! Lite surt. Han bara dricka halva koppen ju. =/

2009-09-27 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0