Kvällskvist


Idag har varit en riktigt hyfsad dag faktiskt. Snäll pianolektion, rolig bruksensemble och motiverad till övning (!).
Har meckat ihop mitt eget schema i Word, med inlagd övningstid varje dag, så nu banne mej, ska det bli åka av! Två timmar om dagen.

Tvättade ikväll, det var en liten upplevelse. Snacka om att köra på känn! Hm, tvättmedlet borde va i här. Och sköljmedlet, hm, här tror jag. Vilket tecken på den här stenåldersmaskinen betyder extra centrifugering? Och desssutom var halva torkrummet fullt med kläder =/ Tacka vetja Parkgatan med vettiga torkskåp och fina maskiner =)

Så här på kvällskvisten blir jag alltid lite, ptja, depp kan man väl säga. Ångest är ett annat korrekt ord i sammanhanget. Tänker på allt som inte blivit, allt jag borde ha, allt jag borde tänkt på osv. Störigt. Det är sjukt stressande att aldrig känna sig nöjd. 

Men nu ska jag försöka sova och ta tag i saker imorrn. Har tt.ex. övat på TOK för lite sång den här veckan! Förlåt Berit. Men jag har inte riktigt kommit in i svängen än.

Och Fi faraå va skönt attt det snart är helg igen. HEEEM! David, here I come =)
Nej men ärligt, jag behöver Värmland nu. Frid och ro, som finns där. Annars pallar jag inte det här.

Fick lite Värmland idag iaf, gick en promenad runt sjön med Lina förut, det var härligt! Tack för det, det gjorde oerhört gott. Så fint att diskutera gemensamma bekanta o så.  

Godnatt min kära vän, tack för att du läser.

//Helena

2 dagar till Värmland. KNAPPT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0