Kanske inte god, men i alla fall Morgon.

Morgon.
Sällan jag blogggar på morgonen faktiskt. Men har man sovmorgon så.

Det har varit en helt fantastiskt bra helg! Sjukt snabb, men väldigt bra. Träfade HELA familjen, för en gång skull, det var fint. Mycket mat och lite mârten är väl en bra sammanfattning. Och farmor förstås! Var uppe hos henne o farfar i fredags o åt tårta. Hon fyllde år =)

Igår tillbringade jag kvällen på ett tåg. Baklänges.=/ Inte min favvo. Ovanligt segt gick det också, men thank God att jag hade min Potter-bok med mig =)
Det regnade på väg hem så promenaden blev ännu mer motbjudande än vad den brukar vara, själv i mörker i Stockholm. Don't like it.
Igår var förresten första gången jag sa hejdå till David utan att gråta. Bara nästan. Det går åt rätt håll??

Idag kommer bli en dålig dag. Jag känner det redan. Mår kasst. Måste massa. Vill inte. Ska be om att få gräva ner mig i eftermiddag istället för lekar i stan eller vad det var. Jag tror Carina förstår. Skulle vilja orka, meen Nej, inte det.

Fy farao vad jag är trött på att vela! Ska jag, eller inte? Hur ska jag? Om jag ska, när då? Vart ska jag ta vägen då? Betel or not, det är den stora frågan.

Men jo. Det är klart jag ska. Jag ska bara lära mig att orka först.


Hoppas din dag blir finare

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0