Helg i Haninge

Det blev en mycket fin helg.

Humla har varit i Haninge, och det var sjukt bra! Bodde hos mín fina Nenna och vi gjorde sånt som man mår bra av. Typ åt glass, planterade en blomlåda och storstädade hennes badrum. Jag kan bli så galet pepp på sånt! Hälsade på hos hennes syster & svåger och träffade deras lilla goding Moltas, tre månader. Moltas mormor var också på besök, väldigt stolt =)

Sen slog det mej att, aha! jag känner en nisse till i Haninge, varpå jag messade till min vän Joel. HAn hade tid att ses så söndagen tillbringades hos honom. Charmtrollet bjöd på jätteseriös middag, huslig då!

(Lite kuriosa: Jag skulle kolla upp var Joel bor, för att vi skulle hitta dit. Sagt och gjort. Men vänta nu...Det här känner jag igen...Nenna! Var är det du bor?! Det visar sig att Nenna och Joel bor 4 nummer från varandra på samma gata. Granngården typ. Sa inte nån att världen är stor?!?!)

Iaf, mycket fiskgratäng och ännu mera kladdkaka (med daimchoklad i!) senare så såg vi på film. Så nu ÄNTLIGEN har jag sett första Sagan om Ringen. Stannade och pratade till alldeles för sent. Förlåt. Men tack för allt, det var väldigt trevligt! När tar vi film nr två?

Sov hos Nenna igen, för att slippa ta nattpendel hem i mörkret.


Kort sagt, en fin helg med goda vänner.

Sitter och styr upp mitt nyfådda (kan man säga så?) Spotify. Fixar spellistor och sånt. Himla bra grej! Lasse är min vän och jag ska träffa honom i november. Oh yeah!

Nu ska jag ta tag i den här veckan. Det är så svårt när allting blir så stora projekt! Minsta grej blir övermäktigt och jag orkar ingenting. Men jag ska gå till Carina och styra upp mitt liv lite iaf.
Jag ska klara det här!

4 dagar till Värmland. Bara 4 dagar. Men det är banne mej tortyr.

krams

Kommentarer
Postat av: Nenna

Tack vännen! Utan dig hade det inte varit samma peppsak- och B&J bor kvar i frysen tills du kommer tillbaka=)

Vi kan byta? Du styr upp mitt och jag styr upp ditt?

Den 7 november fina! Då smäller det!

Kram N

2009-09-14 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0