Projektvecka


I helgen har jag haft guldbesök! Ylva har varit här och hälsat på =) Gick ut på fredagen med Agnes, Petter och Erica, och lördagen spenderades smått spontant hos Erica på Kantorsvägen i Uppsala. (Jag tycker om den stan. Väldigt mysigt faktiskt.)
Inte lika kul: När jag skulle ta mig ensam från bussen till tåget mot Sthlm i Uppsala, så gick jag vilse... Mörkt, mycket fylla på stan och inte alls särskilt trevligt! Efter en liten bön och lokalisering med hjälp av domkyrkan så hann jag iaf till tåget. Tack för det!


Denna vecka har vi projektvecka här på skolan = välj två låtar, skriv kompskisser och repa med ett band i 20 min per låt. Häpp! Har pysslat med skisserna under helgen, och Till sluuut blev de klara. På förmiddagen idag så repade vi pop/gospel/soul-låtarna och jag skulle alltså leda bandet genom "Can't buy me love".
SNACKA OM ATT GÖRA SAKER JAG INTE VÅGAR!!
För o my God, jag har aldrig riktigt fattat hur man kan va så nervös att man vill spy, men idag lärde jag mig hur det känns. Det var ta mig tusan det värsta nånsin. Det märktes nog, för alla var oerhört snälla mot mig... Tack finaMarina för att du är så himla lugn o snäll! 

Ja tjena, jag överlevde och tänker att resten av veckan åtminstone inte kan bli nervösare än det. Varför ger man sig in på sånt här?

Nu ska vi repa körstämmor, det är iaf nåt jag har provat förr!

puss /H


Kommentarer
Postat av: Far

Hej dotra.

Bandledare jovars! Hoppa över nervositeten och

gilla läget. Är ju egentligen jättespännande!

Tänk på storebror som ledde SMASK-orkestern på Ingesund. Ses till helgen!

2009-10-19 @ 12:58:52
Postat av: mamma

Hej.

Som jag redan visste är du en modig tjej. Att göra det man inte är nervös för kräver inget mod. Ser fram emot höstlovet. Kram

2009-10-20 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0