I'm in love with a fairytale...

Vi sammanfattar bakåttiden i punktform:

* VI har spelat in MERA-avsnittet till nästa godis. Det blir något i världsklass, mina vänner!

* Klasskampen har dragit igång, avbrutits och omstartat på skolan. Påhitten kokar..

* Resultatet från SVF kom med posten. Provet var godkänt, men jag är inte antagen. Haha, så illa som jag spelade så  vore det väl nästan konstigt... ;-)

* Betel är sega. Jag vill STÖRT gärna gå där, så håll tummar och tår att jag kommer in! (... och för att de svarar innan jag blir ett nervvrak...)

* I sthlm köte jag balväska och smink så det är inte mkt kvar inför studenten. I tordags fick jag världens vackraste halsband av min mor när vi gick på stan. En skapelse i i silver med en svart och en vit sten som ligger perfekt runt halsen. Could not be better. Dessutom örhängen... Thanks again mum!

* Betnér har varit i stan, det var skojs. Skulle gått ut också, men jag prioriterade kärleken (och sömnen...hrm) istället.

* Skolan tunnar ur på riktigt. mvg på nkb provet, gött mos, och jag skrev ett helt okej prov i nka tror jag. Bara fågelskrällena kvar imorrn och en idrottsgrej jag inte pallat ta tag i än.

* Kollat på bildarnas utställning på konsthallen. Så bra att jag nästan använder fula ord. Di är jämm dretbra!

* Klassfest och studentfest i fredags. Kul! Rocktema, så alla var utklädda... =) Förfesten med klassen var roligast, tänk vad mycket man får reda på genom lekar...haha. När blir nästa gång, folkens?


Idag har jag pluggat för lite och övat för lite, MEN jag har pussats ordentligt och livsnjutit istället. :-P
 I surely am in love with a man who is a fairytale.

Nu:Plugga fåglar och sedan sova.

Thanx
//Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0