Slappaste godIsfredan jag vart med om?

Igår repade vi inför vår studkonsert igen. Först körde vi en stråkgrej för första gången, det var fantastiskt. Sen blev allt förskjutet, stressat och jobbigt, det var mindre trevligt. Jag var nog inte vidare trevlig att ha och göra med. Blev lite mycket oförberedda saker, och kontrollfreak som jag är, så fungerar jag inte riktigt då. Särskilt inte när dt gäller sånna här viktigt grejer, som konserten, som ligger närmast hjärtat. Förlåt.

 Idag hade jag bara en lektion, dubbeltimme i NkA. Chill. Lite kul att jag slutar typ en timme innan David ens hann böörja jobba. Den lilla fuskisen har sovmorgon på fredagar.

Efter lektionen gick jag, Erica och Kerstin ner till stan. Jag tog mig an nåt av det värsta jag vet, nämligen att köpa behåar.. Fick tag i två fina, till nedsatt pris till och med, det är då man inser att Gud är god.  ;-)

Sen gick jag en sväng till trafikskolan och gjorde teoripluggtest. Klarade en del av repetitionen! trevligt att man kommer nånstans...
Träffade en gammal kompis från högstadiet där, det var riktigt mys. Vi pratade gamla minnen och diskuterade datumparkering om vartannat. =)

Mat i bamba, lasagne. mums! Övade piano en sväng i kyrkan och sen drog jag hem. Störtade rakt ner i sängen och här sitter jag fortfarande och dräller. ska snart göra mig iordning för att gå tebax tilll kyrkan igen.
GodIs ikväll!! Ska verkligen bli trevligt! Hoppas att det kommer mycket folk och gärna sånna man inte sett på länge, det vore gött. Vi får se, jag ska försöka mig på bildtekniken iaf, det känns spännande.

Det bästa med det är att jag och David gör nåt ihop, nåt som båda brinner för. Märkligt att jag kan sitta här och längta efter honom, vi sågs för två timmar sen. menmen, det är väl så det är att vara kär. =)

take care!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0