Sommaren lider mot... Eller nää, vet du vad. Det gör den inte alls det!

Det är verkligen fint liv att ha semester! Jag och min fin har varit en kortis på Västkusten, Strömstad närmare bestämt, och bara myyyyst.
Titta på båtar, äta glass, promenera, äta lax och campa. FINT!
Sen åt vi räkor i gräset i solnedgången, det var romantiskt det =D Åh, vad jag är lycklig!

Min hjärna är lite i kaos nuförtiden. Jag hatar att bo på två ställen, och lider verkligen med alla skilsmässobarn som tvingats ha det så sen de vara mini. Jag tycker det är skitsvårt att hålla reda på vart varje pinal är och räkna ut precis vad jag kommer kanske eventuellt behöva i förväg. Hur är det då när man är typ 10?!

Min lägenhet är ett fett kaos nu, det är väl bidragande till hjärnkaoset. Har börjat packa ihop mig nu och det går faktiskt framåt. Hela badrummet är i lådor och en bra bit av ena garderoben. Och massa småtjafs också. Bra!

Så himla gött att det flyter för folk också. Erica, min fina, kom in i Uppsala på sjukgymnast, på andra intaget. SÅ VÄRT! Erica, bra kämpat, jag vet hur du slet, och my Goood vad du är värd det. Du är bäst.
Sen kom Julia in på Ingesund också, det är ju minst lika nice! Så himla bra för dig syster! =)

Hela veckan som kommer ska jag ligga i rabatter, måla och klippa gräs = bli rik. Det känns rätt fint, för pengarna sinar.

Min lördagskväll, förresten, var nice. Hamnde ute i Agneteberg en vända och sen gjorde jag och Emma O bryggan. Eller nja, vi satt mest och hängde. Och pratade med nån kufisk snubbe vid namn Håkan. Han fick Emma attt skria ut "Det är Robin Hood jag vill ha!!" Mitt på dansgolvet, det var iaf väldigt skojigt då.
Åkte hem till David sen. (Efter att jag o Emma fått knata hela vägen ut till Agneteberg, eftersom Busseländet inte behagade starta när vi skulle till stan) Tack Gode Gud att den startade då iaf!

Det är nåt av det bästa jag vet att smyga in i ett helmörkt hus och krypa ner hos David som redan sover. MYS!

Måste sova nu, om jag ska ha en chans att komma upp imorrn. 06.15. Yiehaa! Har ärligt inte gått upp före iaf åtta sen innan studenten. Heja mej och heja arbetslös.

kram
/Helena

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej :) när ä dä du flyttar till 08-staden? kram

2009-08-10 @ 15:45:28
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket söt :) grattis själv igen till Betel! Så värt!



pusskram

2009-08-11 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0