inte riktigt frisk. Men nästan!

Nu har Helena inte feber längre. =) Började gå i skolan två timmar i måndags, SÅ skönt att träffa folk igen! Kände mig lite lätt uppstånden från de döda när jag knalla in i klassrummet...Lite inför-påsk.-tema så där.

Tisdag och onsdag var jag också i skolan, men tankeverksamheten är inte på topp, för jag inser att jag är inte frisk än. Min mjälte mördar mig om jag rör på mig typ, det är inte bra. Fick låna Davids bil en dag, då blev mjälten gladare igen. =)
Kändes bra att gå i skola iaf, vill verkligen inte missa mer nu. Ska ju iväg o söka o ha mig efter lovet och då missar jag ännu mer...

På tal om sökningar så är ju det en lätt ruinerande verksamhet! Snikna eländen som suger ut pengar bara för att dom kan, typ. Menmen, jag tackar och bockar för min far som tar hand om den biten. Ja, jag är ett bortskämt barn.

Inte litte nöjd över att ni-vet-vilka tog SM-guldet i hockeyn förresten. Värt skulle jag vilja säga. Jag kan inte mycket om sånt, men när det är SM-slutspel i hockey, då vaknar sportnörden i mig! Det går inte att undgå. Erica konstaterade att jag är mannen i mitt och Davids förhållande: Jag är lat och tittar på sport medan han tvättar och lagar mat. Haha, strålande utvärdering. =) 

Torsdag var en jobbig dag. Rolig, men jobbig. Repade inför Agnesoch Petters studentkonsert typ hela dan, det var kul, förutom att min rygg/mjälte gjorde så förbannat ont. Ville verkligen bara lägga mig ner och gråta, men det blir ju inget bätttre av. Ipren is my friend, men han svek mig då. Förlåt att jag var konstig då, det var inte meningen.

Efter det gick jag hem till Erica och skrev projektarbetesrapporten! Inte klara än på ett tag, men verkligen på G! Yeeehaa!
Hon skulle ändå hämta sin bror Henrik på VIk, så jag fick skjuts hem. Liten försmak av himmelriket skulle jag vilja kalla det...

Gick till kyrkan efter att ha sovit bort lite ont. Åkte hem till David och sov som en lite stock. En björkstock, typ.

Gårdagen spenderades sittandes och  liggandes i Davids soffa... Men missförstå mig inte, jag pluggade faktiskt naturkunskap och skrev massa rapport också. Övade en del piano sen faktiskt. Rätt nöjd. 

David, min allra finaste David upphävde pussförbudet på kvällen. Helena är mycket, mycket nöjd. =P

Snart ska vi hem till mina päron och käka påskmat. Ska bli trevligt. Särskilt eftersom Jakob är hemkommen från Skottland och både Sayuri och hennes mamma Lilian kommer va där. Mys!

Är lite pepp att gå ut ikväll, men ryggen säger "nähä dudu din fuling", så det blir nog inte mycket av det...Menmen, jag lider verkligen inte hemma i Davids soffa. Snarare tvärt om. Och nu är mina svärisar hemma igen! =D

Over n' out.
//Humla


Kommentarer
Postat av: Ma

hoho ja vill se, vart hittar man bilder?? ^^

2009-04-19 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0