jullov, äntligen!

Jag är visst inget vidare på det här med bloggeri...Svårt att skriva ofta, menmen. :P
Extra välkommen till dig som hittat hit genom min krönika i nwt!!

Det har varit två fullproppade veckor med skola och konserter. Har haft tre kursavslut nu, med trebokstavsbetyg i alla tre. Känns SÅ himla bra! Vill verkligen hålla mitt snitt över 18 i slubetyget.

Konserter har det varit med både kammarkören, blockflöjtsensemblen och skolkören. Det sistnämnda var jobbigast, insåg att det var sista gången vi får göra den konserten. Hoppas verkligen att man får hoppa in igen i framtiden... =)

I fredags hade vi skolavslutning, med sjungelisjung i kyrkan. Också lite sentimentalt för min del, men jag är ju så förbaskat blödig. Fick spela en av min egna låtar också, det var coolt. Nervös och handsvettig, så plektrumet höll på att smita, men det gick rätt bra faktiskt. Reclaim the Cristmas heter den, lägger nog upp texten någon dag tror jag.

Helgen tillbringade jag hos min älskade Davids familj halvvägs ute i ingenstans. Så himla skönt att komma bort och ändå känna sig som hemma. Bara mysa, se på TV, baka julgodis och umgås. =D Repade med Nina, Isabell och Carina inför julafton också. Gick bra, och fick reda på att vi får massa pengar, det är trevligt.

idag har jag suttit på trafikskolan med den äcklig körkortsteorin. kom ett steg längre iaf. Sedan färgade jag Ylvas hår ännu rödare än det var förut. =) Pratade nyss med David. Himla konstigt vad fort man vänjer sig vid att vara med varandra, nu saknar jag honom så det svider. menmen.

Nu är det strax dan före dopparedagen, med alla paket och sånt. Jag och David bestämde att vi skulle hitta på nåt ihop, istället för att köpa nån pryl som julklapp, så vi har beställt musikalbiljetter i i Sthlm i mars!!Längtar redan... =D

Jag ska se färsigt på Jeff Dunham, sen ska jag sova. Godnatt mina vänner!

bless //Humla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0